Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

324. Pamiątka ślubna

Przeglądając zdjęcia moich haftów uświadomiłam sobie, że nie pokazałam pamiątki ślubnej, która powstała w lipcu. Ponownie wzór wg Ty Wilsona. Tym razem bukiet panny młodej wyhaftowałam w odcieniach turkusu, ponieważ taka była kolorystyka zaproszeń ślubnych, więc musiał być to kolor, który upodobała sobie para młoda.  Haft został oprawiony w piękną ramę, którą można nabyć w Ikea. Niestety zdjęcia, znowu robione na szybko, nie oddają całej istoty haftu. 


 

18 komentarzy :

  1. Piękny jest:) Oczywiście w moich planach niedalekich:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna pamiątka...:), mi marzy się cała seria obrazków Ty Wilsona. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały obrazek, super dobrana rameczka. Pięknie się całość prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniała praca marzą mi się takie ramki

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba cała seria Ty Wilsona :) Wspaniałą pamiątkę przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna! Jak każda Twoja praca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubie wzory TW. Masz racje, rama naprawde swietna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie :) i fajnie że pomyślałaś o zmianie kolorku kwiatów na ten z zaproszeń :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna pamiątka i rama świetnie dobrana.
    Bardzo lubię wzory wg Ty Wilsona, są proste i eleganckie.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna, skromna pamiatka, a z prostą białą ramką stworzyła idealny komplet.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta seria jest wzorów jest super.
    Twój haft Kasiu jest mega. Czerń pasuje do wszystkiego, ale tu turkusowe kwiaty fajnie się odznaczają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny prosty haft, który pięknie prezentuje się w takiej oprawie. Idealna pamiątka ślubna. Super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super. Bardzo elegancko wygląda w oprawie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeglądam Wasze blogi z opóźnieniem niestety..ale jeden plus jest..widać, jakie masz szalone tempo:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka