Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

327. Super dziewczyny wyszywają muffiny - odsłona 8

Kilka dni wolnego zaowocowało kilkoma tajniakami, m.in. nagrodami w moich zabawach, ale pokażę Wam je dopiero, gdy dotrą do adresatek. Wyhaftowałam także sierpniową - bardzo owocową muffinkę z salu u Sylwii. No i oczywiście ja jak to ja, nie byłabym sobą, gdybym w salu wyszywanym na pojedynczych kawałkach kanwy nie zrobiła pomyłki z jej rozmiarem. Nie wiem, jak to się stało, ale w uszykowanych na ten sal kawałkach kanwy 16 ct zawieruszyła mi się kanwa 18 ct. Pomyłkę odkryłam dopiero po wyszyciu sporego kawałka i postanowiłam dokończyć tak jak jest, trudno.. tym bardziej, że chyba wymyśliłam co zrobię z tymi muffinkami a tam to nie będzie miało znaczenia...




 

 

14 komentarzy :

  1. Cudowny hafcik. Muffinka wyszła jak prawdziwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Apetyczna:) Moja jak zwykle jeszcze w powijakach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Owocowy rog obfitosci a nie babeczka ;) Piekne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No no sierpniowa babeczka na bogato. Szkoda, że u mnie ani jednego xxx z tego bogactwa jeszcze nie ma. Trzeba się ogarnąć i brać za robotę.

      Usuń
  5. Ojej, to już czas na kolejną babeczkę! Jakoś szybko minął ten miesiąc, a babeczka jak zawsze cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna muffinka i jaka apetyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze, że wiesz jak wykorzystasz i kanwa nie stanowi problemu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Znów mam olbrzymie zaległości..tak długo mnie nie było?Normalnie tragedia..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka