Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

409. Srebrno - czerwone gwiazdki

Tak, jak pisałam produkcja gwiazdek trwa. Tym razem powstało 5 srebrno - czerwonych. Haftowałam na czerwonej kanwie 18 ct srebrną nitką (taką na szpulce). Nie ukrywam efekt bardzo mi się podoba. 
W sumie mam już 21 gotowych gwiazdek i pomysłów na kolejne 20, ale pewnie tyle nie powstanie. 





 

20 komentarzy :

  1. Śliczne są, ale jak dla mnie kolorowe sa hitem!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, ale też jestem fanką kolorowych - po prostu jestem zwolenniczką kolorowych choinek

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe są:) Ale z tą ilością to mnie przeraziłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz bardziej podobają mi się te Twoje gwiazdeczki chyba na przyszły rok będę musiała ukraść pomysł :) Pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie gwiazdki piękne, ale chyba te mają najwięcej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te są bardzo w moim guście - czerwień i srebro...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo eleganckie i takie odświętne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne polaczenie kolorystyczne, a motywy super dobrane do ksztaltu! Produkcja masowa, a taka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedne piękniejsze od innych. :) Na pewno będą cudną ozdobą Twojej choinki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne gwiazdeczki :)
    Podziwiam za pracę z metalizowaną nitką. Mi na myśl o niej szczęka się zaciska. Jakoś się nie lubimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Poproszę czerwień i złoto ;) pięknie Ci wychodzą. Czekam na zdjęcie choinki w nie ubranej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki prosty pomysł, a taki piękny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie wyszły gwiazdeczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale pracowita mróweczka! Też lubię te nici ze szpuki-haftuje nimi choinkę biscornu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka