Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

410. Metryczka dla Oskara

Nie samymi świętami człowiek żyje. U mnie jako przerywnik między haftami na kartki i gwiazdkami powstała metryczka, Na prośbę koleżanki. Wiem, że jedzie daleko bo do Niemiec. Mam nadzieję, że się spodoba. Wzór prosty - już do raz haftowałam a ponieważ sama dobieram kolory to ten jest trochę inny niż poprzedni. Znowu wyszywałam na kanwie 18 ct, tym razem dwiema nitkami Ariadny, co dało moim zdaniem bardzo ładny efekt pełnego pokrycia kanwy. Ramka z Ikea, biała a właściwie ecrui, choć w świetle lampy robi wrażenie błyszczącej, jakby srebrnej.
Jutro przyjdę do Was z salową zimą, którą mam nadzieję skończyć a potem z kolejnymi gwiazdkami. 
 






 

14 komentarzy :

  1. Urocza :)
    Bardzo lubię ten wzorek, a kolorki dobrane perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego wzorku nie można nie lubić:) Robiłam jego dziewczęcą wersję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, urocza w swojej prostocie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tych pran zrobiłam kilka ale zawsze różowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna metryczka, bardzo delikatna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna metryczka. Ja też mam w planach dwie i kto wie, może jedna powstanie własnie z tego wzoru.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza, ja swoją powolutku kończę... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna, delikatna metryczka. Ja ostatnio na haft nie mam czasu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna metryczka - taka delikatna i ujmująca

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosta, delikatna i urocza metryczka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka