Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

441, Choinka 2016 - sal u Kasi - odsłona 1

Postanowiłam sobie, że rok 2016 będzie rokiem UFOK-ów, ale kiedy Kasia z bloga Życie nitką malowane zaproponowała zabawę Choinka 2016 nie mogłam się nie zapisać. Po pierwsze dlatego, że ozdoby bożonarodzeniowe robię co roku więc to nic nadzwyczajnego, a po drugie zabawa zmobilizuje mnie do wykonania haftów, które zawsze mi się podobały, ale które są dość pracochłonne i w grudniu nigdy nie było na nie czasu. Postanowiłam bowiem w ramach tej zabawy wyhaftować świąteczne ozdoby, które ukazywały się na przestrzeni lat w Kramie z robótkami. Na pierwszy ogień poszły bałwanki. Niby małe a jak się okazało wymagają ponad 20 kolorów... Gotowego bałwanka przykleiłam na bardzo sztywny filc i obcięłam, ale zrobiłam to jak jedna wielka sierota i zaczęły mi nitki uciekać z kanwy. Rada nie rada wzięłam obszyłam ściegiem na okrętkę, coby bardziej się nie siepało. Mam nadzieję, że kolejne już mi lepiej pójdą. 
Oto pierwszy bałwanek - zdążył jeszcze zapozować na mojej choince. 


 

18 komentarzy :

  1. Cudny:) Może i ja się zmobilizuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bałwanek ! Jutro go podlinkuj. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny bałwanek ... pasuje na dobry początek zabawy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy bałwanek bardzo ładnie wyszedł. Jestem ciekawa, co będzie u Ciebie następne.
    Też się skusiłam na tę zabawę. Będzie fajnie.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy hafcik! Udało Ci się podlinkować? Bo ja nie wiem, gdzie, ślepa chyba jestem...

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się czaiłam na te ozdoby, ale nigdy czasu nie miałam. Ogólnie podziwiam Ciebie, że tak szybko igiełką machasz :). Bałwanek śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. One są takie śliczne,też mam takie(są gdzieś na moim blogu),ale moje są wyszywane na plastykowej kanwie.Jak plastyk ładnie poobcinasz nie musisz się bać,że coś się popruje.
    Można taką kanwę kupić w"Kokardce".Warto zainwestować.Ja przykładam się teraz do wyszywania kurczaczków na wierzbowe palemki.Życzę miłej zabawy:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Pan Bałwan :)
    Pięknie ozdobiona choinka się szykuje za rok...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakiż kolorowy, słodki bałwan :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bałwanek fajowski.
    Oglądałam bałwanki w gazetce, ale u mnie same bardzo dorosłe osoby, więc i ozdoby takie bardziej na poważnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam! Te maleństwa są bardzo pracochłonne przez ilość kolorów.
    Piękny bałwanek. Czekam na ciąg dalszy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna zawieszka, bałwan super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka