Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

496. Kartki z krawatami

Dziś przychodzę z typowo męskim projektem autorstwa Igiełki, a mianowicie z krawatami. Pewnie wiele hafciarek przyzna mi rację, że kiedy przychodzi do robienie kartki dla mężczyzny wybór wzorów jest ograniczony. Przecież nie każdemu facetowi podarujemy kartkę z kwiatkiem. Odpowiedzią na ten deficyt mogą być właśnie krawaty, które niedługo pojawią się w sklepie Igiełki. U mnie wzór ten został wykorzystany do stworzenia kartek. Chciałam nadać im trochę męskiego charakteru, dlatego bazę stanowi marmurkowy papier. Nie mogłam się jednak oprzeć i oprawa została moja, czyli użyłam dziurkacza brzegowego. Okienka tym razem wycinałam sama i widać niezłe krzywizny, ale mam nadzieję, że nie psuja one ostatecznego efektu kartek. 




 

15 komentarzy :

  1. Fakt, kartke dla mezczyzny nielatwo stworzyc. Kolory krawatow typowo meskie, szczegolnie dla statecznego pana np taty czy dziadkam Troche brakuje mi weselszych, bardziej mlodziezowych kolorow.
    Podoba mi sie obustronny brzeg potraktowany dziurkaczem a do okienek nie ma co sie "czepiac" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na męskie kartki :)
    I wykonanie jak zawsze perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. A krzywizn wcale nie widzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że powstał taki wzór! Ciężko jest z czymś dla mężczyzny. To doskonały pomysł, pewnie skuszę się na zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysl na meska kartke :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł bardzo dobry, wszak kwiatów się nie pije, a krawat czasem nosi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne krawaty :) na każdy dzień inny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyszły bardzo fajnie :) niejeden facet z takiej kartki będzie bardzo zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna sprawa! Świetnie wyszły te kartki - nie widać krzywizn :) A krawaty - super pomysł na wzór, w sam raz dla mężczyzn :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają - super kolekcja:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka