Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1425. Nowy haft na Nowy Rok 2 - zapowiedź

Polubiłam zabawę organizowaną przez Anię z bloga KreatywnaTV. Dzięki niej zmobilizowałam się do wyhaftowania bukietu. W tym roku odbywa się druga edycja zabawy i z przyjemnością do niej przystępuję. 

I znowu podejmuję się sporego zadania, bo wybrałam wzór autorstwa Jackie Beau - projektanta, którego wzory od dawna mi się podobały. Kiedy więc pokazał na fb swój projekt Świętej Rodziny od razu kupiłam (trochę trzeba zapłacić, ale warto). Do wyboru mamy wersję w sepii i czarno - białą - otrzymujemy je w jednym zestawie. Wzór nie jest duży, bo liczy 180 na 225 krzyżyków. Autor proponuje wyszywanie zarówno podwójną nitką, jak i pojedynczą, ale ja zmodyfikuję to trochę, ponieważ będę wyszywać na kanwie 20 ct (taki większy wzór będzie idealną wprawką przed kolejnym kolosem, który też tak chcę robić).
Na wyszycie mam prawie rok, więc powinnam dać radę... 
Trzymajcie kciuki  
Oto moje przygotowania


No i symulacja wzoru  
 

10 komentarzy :

  1. Zapowiada się pięknych haft. Trzymam kciuki i z niecierpliwością będę podglądać postępy. Pozdrawiam i życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny obraz będzie:)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wzór, a pewnie sama wiesz, że znaleźć dobry (nie-kiczowaty) wzór o tematyce religijnej nie jest łatwo. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny wzór. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia i wytrwałości. Niedużo nas tam, ale mam nadzieję, że wytrwamy w tym samym składzie do końca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzór zapowiada się super :) Będę kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurczę Kasiu, wzór piękny. Wiem, że wyhaftujesz go perfekcyjnie. Będę systematycznie zaglądać i podziwiać.Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka