Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1439. Świąteczny stroik

Ten haft, wyszywany w ramach salu bożonarodzeniowego, skończyłam w sumie  jeszcze w ubiegłym roku.
Ale jak to u mnie czasami bywa swoje odleżał, by go oprawić a potem kompletnie zapomniałam zrobić zdjęcie, no i pokazać na blogu.
Na szczęście sobie o nim przypomniałam i mogę się nim Wam pochwalić. 

 

17 komentarzy :

  1. Piękny obrazek i sympatyczny gnomik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny świąteczny haft i ramka dobrana idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft, też miałam na niego ochote, ale moje możliwości czasowe okazały się zbyt skąpe. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haft i wspaniale oprawiony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna świąteczna dekoracja postaci stroika. Idealnie mu w bieli ramek :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny obrazek, naprawdę wyszedł wspaniale !

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny haft...zachwyciłam się i wykonaniem i oprawą ! <3
    Pozdrawiam Kasiu :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękie wygląda w tej oprawie. Jednak na białym też pasuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka