Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1540. UFOK-owy rok podsumowanie czerwca

Dziś ostatni dzień czerwca i pora na podsumowanie zmagań z UFOK-ami. 

W tym miesiącu nie jestem zadowolona z postępów, ale nie spodziewałam się wielkich, ponieważ pracowałam na maturach i egzaminach zawodowych, no i przygotowujemy się do półkolonii więc czas na robótki mi się delikatnie skurczył. 

Ponieważ skończyłam róże to sięgnęłam po kolejny niedokończony haft - sampler z kawami, w którym przybyła jedna kawa.

No i podłubałam w kolosie. 

Ciekawe, jak poszło uczestniczkom zabawy. Widziałam już niektóre posty i widzę, że ta zabawa ma sens bo mobilizuje pracy nad zalegającymi nam haftami...

Linkowanie będzie aktywne dwa dni. Jeśli ktoś będzie miał kłopot to proszę o link w komentarzu - jako admin mogę dodać nawet po zamknięciu linkowania. 



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

7 komentarzy :

  1. Kasiu, ta zabawa bardzo motywuje do pracy. Do ostatniego dnia miesiąca myślę, żeby postawić jeszcze kilka krzyżyków, bo ładniej będą wyglądać postępy w hafcie :) Kawuś przybyło, kolosa też, więc miesiąc myślę, że powinnaś zaliczyć do udanych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Postępy u Ciebie Kasiu są znaczące. nie to co u mnie parę xxx. Ale do przodu, do przodu... W końcu trafiłam z żabką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta "zabawa" to był strzał w dziesiątkę! I choć każdy kolejny krzyżyk stawiany na naszych UFOKach stanowi ogromną radość, to dodatkowa motywacja w postaci oglądania postępów Waszych prac jest nieoceniona :D :D :) W czerwcu u mnie również co nie co przybyło :) https://kingasweet.blogspot.com/2020/06/ufok-owy-rok-czerwiec-2020.html

    OdpowiedzUsuń
  4. No szalejesz, szalej z ta igiełką Kasiu :). Brawo

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepsze są motywacje,mobilizują do pracy

    OdpowiedzUsuń
  6. https://domowezaciszejagny.blogspot.com/2020/06/ufokowy-rok-podsumowanie-czerwca.html?m=1
    Ja swój link zamieszcze tutaj bo niestety mam problem z dodaniem przez żabkę

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że wróciłaś do kaw:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka