Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1525. Testowanie dla Igiełki - kartki z kwiatkami

Jakiś czas temu napisała do mnie Monika - Igiełka MB z propozycją przetestowania nowych wzorów kwiatów. Wg jej projektu były one kolorowe, jednak ja jako minimalistka wykonałam - oczywiście za jej zgodą - je w wersji mono-kolorowej, dobierając kolor muliny do wybranych papierów. 
Wiem, że powstaną też kolorowe. Jestem ciekawa efektu i pewnie, gdybym miała więcej czasu to sama bym się o taki test pokusiła..
Kilka dni temu w końcu je oprawiłam i dziś mogę pokazać efekt końcowy. 
Wzorki mają mniej więcej 40 na 50 krzyżyków, więc z powodzeniem można je wykorzystać na kartki. Moje powstały na kanwie 20 ct jedną nitką - tak sobie wymyśliłam, ale myślę, że spokojnie można je zrobić na 18 ct a nawet 16 ct i zmieszczą się na kartkach. 
Pewnie niedługo pojawią się w sklepie Moniki, dokąd Was zapraszam, tym bardziej, że Monika ma pewien cel a my kupując u niej możemy jej w tym pomóc. Szczegóły tutaj















4 komentarze :

  1. po prostu piękne , oprawa , wzorki , na pewno będą miały wzięcie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyszły te karteczki Kasiu :)
    Jak zawsze doskonale dobrana oprawa.
    Ps. dziękuję za wsparcie ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się w tej wersji, ale też chętnie zobaczę tę kolorową :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo delikatne:)I śliczną ramkę masz:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka