Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1515. Nowy haft na Nowy Rok 2 - Święta Rodzina - odsłona 5

Skoro dziś pierwszy dzień czerwca to pora na meldunek z postępem w Świętej Rodzinie - hafcie, który powstaje w ramach zabawy Nowy haft na Nowy Rok. Tym razem przysiedziałam nad nim trochę więcej i efektem tego jest cala twarz Maryi. Niezmiennie zachwycam się tym wzorem - jak dla mnie jest idealny. 
Dla przypomnienia - jego autorem jest Jackie Beau. 



I dla przypomnienia - tak wyglądał przed miesiącem


A tak ma wyglądać całość


 


13 komentarzy :

  1. Ładnie rośnie :) Sporo podgniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW...zapowiada sie pieknie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękny wzór! Przyznam szczerze, że jeszcze się z nim nie spotkałam, bo rwligijne hafty nie leżą w mych priorytetowych upodobaniach hafciarskuch, ale tym jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż sprawdziłam sobie nazwisko projektanta, no tak, tego Papieża z ostatnich Twoich wpisów, też On stworzył.
    Ta Św. Rodzina zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny obraz będzie! ale wymaga on wiele czasu i wysyłku, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wzór.Będzie wspaniały obrazek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, pojawiła się kolejna twarz. Ja w tym miesiącu odpuściłam projekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam i to bardzo . jest świetne ale do wyszywania chyba nie łatwy prze tą kolorystykę. ALe obraz w sepii będzie świetny i wart tego czasu jaki należy mu poświęcić. Powodzenia .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogromność!
    Zawsze podkreślam, że bardzo imponują mi osoby tworzące tak duże prace hafciarskie :)
    Ogromne brawa i trzymam kciuki za dalszy ciąg.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny haft i jak bardzo poszłaś do przodu.milego wyszywania, pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka