Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1523. Kartki z podkowami

W czasie meldunków z robotkowegozostanwdomu często pojawiał się wątek tajniaków. Dziś mogę pokazać nad czym pracowałam, bo kartki zostały wręczone. Pracowałam nad hafcikami na kartki na pożegnanie mojej osobistej klasy. Ostatecznie powstało ich całe 16 sztuk, bo tylu moich Aniołów skończyło szkołę. Mam nadzieję, że będą dla nich miłą pamiątką po wychowawczyni. 



8 komentarzy :

  1. piękne karteczki , no będzie piękna pamiątka

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki i wspaniały gest. Jesteś super nauczycielem i Wychowawcą. Na pewno uczniowie będą Cię mile wspominać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka wspaniała pamiątka! I niezwykła, bo to zwykle dzieciaki dają pamiątki, a nie nauczyciele :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł miałaś z tymi kartkami. To takie miłe dostać coś na pamiątkę od Wychowawczyni. Książki, które dostawałam w nagrodę za świadectwo mimo, że po latach nie mają wartości pieniężnej za to mają ogromną wartość sentymentalną. I mam wrażenie, że Twoja kartka dla każdej obdarowanej osoby też taka będzie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie karteczki. W taki śliczny sposób życzysz młodzieży szczęścia, na egzaminy, w nowej szkole, w nowym życiu. Super gest, na pewno będą miłą pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej, ile cudowności! pięne są!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka