Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1717. Imieniny miesiąca 6 - kartka z księżniczką Disneya

 Kolejnym tematem w zabawie u Hanulka była kartka z księżniczką Disneya. Trochę się naszukałam wzoru, bo chciałam koniecznie by był to wzór SoDy a jedną księżniczkę już wyszywałam i nie chciałam powielać wzoru.

Ostatecznie postawiłam (podobnie jak Hania - po raz kolejny potwierdza to nasze pokrewieństwo dusz - nie ma to jak hafciarskie wiedźmy) na Śpiącą Królewnę. 




5 komentarzy :

  1. SoDa ma wzory haftów chyba na każdy temat;) Fajny hafcik który idealnie wpasował się w karteczke :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzór przepiękny, ciekawa jestem jakby wyglądał na poszewce na poduszkę. Bardzo ładną kartkę stworzyłaś, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka