Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1713. UFOK-owy rok podsumowanie maja

Pierwszy dzień czerwca, więc pora na podsumowanie zmagań z UFOK-ami w maju. Trochę przy nich posiedziałam. Mogłam więcej, ale i tak jestem zadowolona, bo przecież były miesiące, kiedy UFOK-i dotykałam wręcz symbolicznie. 


Ale po kolei. W maju moja walka z UFOK-ami przedstawia się następująco:

skończyłam dwa elementy z salu jesiennego


podłubałam w Paryżu Afrremova, czego efektem jest koniec kolejnego rzędu



wróciłam do kwiatków z kwiatowego salu na fb - powstał drugi kwiatek


no i trochę przybyło w róży


Całkiem niezły wynik. Mój dziennik robótkowy w maju zatrzymał się na 28 tysiącach krzyżyków. Jestem z siebie dumna, bo każdego dnia udało mi się postawić choć kilkanaście krzyżyków, czego nie było w poprzednich miesiącach. 


Ciekawa jestem, jak poszło w maju uczestniczkom zabawy. Linkujemy do 5 czerwca do północy. 


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

3 komentarze :

  1. Podziwiam Twoje tempo wyszywania! :D Ja się cieszę jak uda mi się ostatnio wyszyć 3000 krzyżyków w ciągu miesiąca....

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że kilka haftów jednocześnie wyszywasz . Podziwiam bo ja nie mogę czasami skupić się na jednym. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite efekty.... niesamowite tempo..... niesamowita ilość krzyżyków..... Podziw.
    A u mnie na szczęście pojawiła się chęć do xxxx. Ale oczywiście 1 dzień poślizgu ....
    A może jednak ktoś zajrzy?
    https://justa-35.blogspot.com/2021/06/zabawy-sal-podsumowanie-maja.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka