Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1930. UFOK-owy rok podsumowanie września

 Mamy październik, więc pora podsumować zmagania z UFOK-ami. 


We wrześniu przybyło tylko trochę w różach i hortensjach, aczkolwiek wzór na aplikację zdecydowanie ułatwił mi życie


A statystycznie - ledwie ponad 15 tysięcy krzyżyków na liczniku. Dla niektórych pewnie dużo, ale dla mnie to słaby wynik. Wiedziałam, że wrzesień będzie słaby robótkowo, bo początek roku szkolnego zawsze wymaga mocniejszego zaangażowania się w pracę papierkową.... Jednak okazało się, że było jeszcze gorzej niż myślałam... Widać to po ilości postów na blogu no i statystyce.. jedno z czego jestem dumna to to, że nie było żadnego dnia bez krzyżyków... Zresztą wychodzę z założenia, że nie ważne, jakbym była zapracowana to dla zdrowia psychicznego codziennie łapię igłę - choćby na pół godziny... Oby w październiku było ciut lepiej 


Ciekawe jak poszło uczestniczkom zabawy. Linkujemy do 5 października do północy



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

2 komentarze :

  1. U mnie UFOK w tym miesiącu był ledwo muśnięty ;) I też jestem średnio zadowolona ze swojego wyniku we wrześniu. Trzymam kciuki za październik!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka