Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1935. Róże i hortensje - 4

Udało mi się właśnie skończyć kolejny fragment - taki do pokazania w oddzielnym poście - róż i hortensji.  Wg sagi jest niecałe 39 procent.

 Daleka droga przede mną z tym haftem. 

Bardzo powoli przybywa, bo czasu brak - obowiązki zawodowe są na pierwszym miejscu, bo nie wyobrażam sobie pójść nieprzygotowanym na lekcje lub nie oddać w terminie kartkówek (jak ktoś mówi, że nauczyciel pracuje 18 godzin to mam ochotę gryźć...), dlatego na hafty zostaje mało czasu, no chyba że przestanę spać... 




3 komentarze :

  1. Piękne 🤩 Katarzyna mam to samo. Z tym, że bez kartkówek i przygotowań, i pracy. Ale ogólnie to samo😁Tu bym chciała XXX a tu bym jednak pospała😁🤣

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie przybywa. Tak to już niestety jest, że nie mamy tyle czasu na przyjemności ile byśmy chcieli... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka