Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1969. Podsumowanie roku 2022

 Na wielu blogach i grupach na fb podsumowania pojawiały się wczoraj, ale ja postanowiłam poczekać do północy z publikacją podsumowania minionego już 2022 roku. 

Jaki był? Z pewnością nie dawał się nudzić - zarówno w perspektywie tego, co działo się w Polsce i na świecie, jak i w moim życiu. Dostałam kolejne wychowawstwo w szkole - mega wyzwanie, przybyło godzin dydaktycznych przy tablicy a to odbiło się na ilości krzyżyków, ale przy przeglądzie mojego dziennika robótkowego - ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu - okazało się, że w minionym roku nie miałam żadnego dnia bez krzyżyków.

Ogólnie powstało ponad 50 większych i mniejszych prac. (nie wiem dlaczego na kolażu powtórzyło mi się zdjęcie róż, ale już nie miałam weny poprawiać)

Po kolei - z większych prac powstały w końcu Paryż wg Afremova i Złota monstera. Do tego wyhaftowałam sampler (w facebookowej zabawie na Samplerowni), słonecznika (też w zabawie na fb), zajączki, poinsencję, Maryję. Do kolażu dorzuciłam magnes ze słonecznikami, bo nie miałam gdzie go wcisnać. 


Trochę mniej w tym roku było prac okolicznościowych - jakoś się nie składało. Nowy rok zapowiada się ciekawiej, bo czeka mnie kilka uroczystości.


Powstały też kartki wielkanocne - tutaj niewiele, bo miałam zapasy


Kartki bożonarodzeniowe powstawały w zabawie u Xgalaktyki - Choinka 2022. 


Zorganizowałam też całoroczną zabawę Kolorowy rok - tutaj też powstawały kartki


no i sal z różami Igiełki


oraz oczywiście zabawę z UFOK-ami - o nich będzie oddzielny post. 


Uczestniczyłam też w salu zakładkowym w Klubie Twórczych Mam


No i oczywiście testowałam wzory Moniki - na wykończenie czekają dwa projekty, dlatego ich nie ujęłam w tym sprawozdaniu.


W trakcie jest kilka prac, które będę kontynuować w kolejnym roku - Heroes i Heroines (haed), Peace rose (też haed), sampler bożonarodzeniowy, niepokazywany na blogu Montmarte oraz róże i hortensje - szerzej napiszę przy planach na kolejny rok 


Rok kończę z wynikiem 262 731,5 krzyżyków na liczniku. Mniej niż w ubiegłym roku ale i tak jestem mega zadowolona


Dobrego roku wszystkim tutaj zaglądającym życzę - żeby był spokojniejszy od tego, który właśnie się skończył...



9 komentarzy :

  1. Pomyślności w nowym roku. A ilość prac i krzyżyków corocznie mnie u Ciebie Kasiu zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilość postawionych krzyżyków jest oszałamiająca! Prezentowane kartki są piękne! Wykończenie ich jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. To był pracowity rok w Twoim wykonaniu, powstało tyyyyyle pięknych i wymagających haftów.
    Wszelkiego dobra na nowy rok!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo pięknych prac.Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny całoroczny dorobek!
    Dnia bez krzyżyka szczerze zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace stworzyłaś. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prace Kasiu i naprawdę ogromne ilości przerobowe!
    Serdecznie gratuluję.
    Pozdrawiam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prace wykonałaś w starym roku. Oby nowy był równie owocny :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka