Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1975. Sampler temperaturowy - 1

 Natura nie znosi próżni i moja półka robótkowa również, tym bardziej, że lubię zaczynać nowe projekty - z kończeniem jest różnie, ale o tym cichosza.... 

W pierwszych dniach nowego roku namiętnie konwersowałam z moimi ukochanymi Wiedźmami - Hanią i Sylwią... Można by rzec, że wszystkie trzy nosiło nas na coś nowego i wspólnego... No i wymyśliłyśmy sobie - trochę za zabawą na Samplerowni na fb, że zrobimy sobie taki sampler temperaturowy. 

Wzory są co prawda do kupienia, ale przecież proste serduszka można samemu wyrysować... Zadziałałam i tym sposobem od pierwszego stycznia sprawdzamy temperaturę na dworze i w odpowiednim kolorze wyszywamy serduszko danego dnia...

Ku mojemu zdziwieniu po 15 dniach nie mam ani żadnego dnia mrozu.... Na razie jest zielono w różnych konfiguracjach... 



6 komentarzy :

  1. Super oglądać te samplery temperaturowe u kilku osób :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam z Wami knuć 🤩U mnie wkradło się trochę niebieskości 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł, ciekawe jak będzie wyglądać całość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo super pomysł. Ciekawa jestem końca 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Też robię moje serduszka, tylko ,że u mnie było trochę mrozu , więc mam jakąś wariację kolorów :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka