Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1971. Noworoczne plany i UFOK-owy rok edycja 8

 Każdy coś planuje na ten dopiero co rozpoczęty 2023 rok. Także mnie po głowie chodzą pewne plany. 


Moim tegorocznym priorytetem - podobnie, jak rok temu - będzie mój kolos, czyli Heroes and heroines. Poprzedni rok zakończyłam na 23 procentach. Jeśli w nowym roku zrobię 10-15 procent to będzie to sukces. Na pewno chcę dotrzeć do końca pierwszego rzędu. Tak wyglądał na koniec roku 


A tak ma wyglądać gotowy 

Jeśli jesteśmy przy haedach to na rozpoczęcie czeka londyński storykeep - taka miniatura 


Wzorów haed mam więcej kupionych, w tym piękną półkę, ale jestem realistką - w życiu bym nie skończyła bohaterów, gdybym zaczęła coś nowego podobnego rozmiaru.

Oprócz tego w końcu planuję zabrać się za wianek z kolibrami - chodził mi po głowie już kilka lat temu, ale jak to u mnie bywa musiał odczekać swoje. Teraz będę go wyszywać w facebookowej zabawie "Wyhaftujmy coś razem w 2023 roku" - w każdym tygodniu muszę postawić 660 - 661 krzyżyków. Powinnam dać radę.


Oprócz tego chciałabym rozpocząć wyszywanie Czerwonej wróżki (tak roboczo nazwałam ten wzór) - tutaj planujemy wspólne wyszywanie z Hanią - ona będzie robić inną, ale chcemy razem to robić - taki nasz prywatny wiedźmowy sal.


Chciałabym także wyhaftować buteleczki - tutaj jednak muszę trochę "okroić" wzór, bo mam go w planach jako magnesy na plastikowej kanwie. 

Jeśli jesteśmy przy plastikowej kanwie na swoją kolej czekają bożonarodzeniowe ozdoby - może w tym roku się uda

Jeśli jesteśmy przy Bożym Narodzeniu to mam zakupione materiały na mały sampler - tutaj będzie wyzwanie, bo zaplanowałam granatową kanwę i satynową mulinę a po moim ostatnim z nią doświadczeniu wiem, że łatwo nie będzie.


Chciałabym wyhaftować też coś wielkanocnego, ale tutaj jeszcze nie mam sprecyzowanych planów - pewnie poszukam czegoś w najbliższym czasie  

Mam również zakupione wzory na letnie i jesienne widoki - ale to nie jest żaden plan. Zostawiam je sobie na czas uaktywnienia się mojego hafciarskiego ADHD.

Co do zabaw to oprócz tej facebookowej pozostanę wierna zabawie Choinka u Xgalaktyki, o ile będzie kolejna, bo na razie zapisów nie ma. 

Dobra a teraz UFOK-owa spowiedź, czyli to co będę chciała wysadzić w kosmos

1. Cztery pory roku - chciałam zrobić całość a nie skończyłam nawet wiosny. Może teraz się uda, tym bardziej, że obrazki nie są duże


2. Róże i hortensje - niby wyszywałam systematycznie, ale sporo zostało do końca 




3. Zmierzch w mieściewzór wg obrazu Eugeniusza Lushpina , przedstawiający schody na Montmarte. Nawet zaczęłam, ale... bez komentarza


4. Magiczna noc - sampler rozpoczęty pod wpływem chwili. Rozpoczęty i .... 



5. Peace rose - haed.. Jakoś straciłam do niego serce, ale może powoli będę go dłubać... 


Niby tylko pięć UFOK-ów, ale całkiem spore więc na rok wystarczy 
Osoby, które chciałyby ze mną wysadzać UFOK-i w kosmos zapraszam do zabawy 

Zapisy do zabawy pod tym postem - linkujemy post na blogu lub stronie. 

Zasady niezmienne: 
  1. W zabawie mogą uczestniczyć osoby prowadzące blogi, strony na fb lub Instagramie, które mają na swoim koncie UFOK-i, czyli niedokończone prace, które leżą i proszą się o skończenie. Niekoniecznie musi to być haft mający wiele lat. Zdarza się, że coś zaczęliśmy, ale wyskoczyła nam inna, pilna, praca i ten biedak leży i czeka na lepszy czas. 
  2. Do 10 stycznia piszemy post, w którym pokazujemy swoje UFOK-i. Post ten linkujemy pod moim postem z UFOK-ami. Będzie to ostateczne zgłoszenie do zabawy. Po tym terminie opublikuję listę uczestników, która automatycznie zostanie zamknięta. 
  3. Do 5 dnia każdego miesiąca publikujemy sprawozdanie z walki z UFOK-ami w ubiegłym miesiącu. Tutaj zmieniłam ten punkt, ponieważ mnie samej zdarzyło się zapomnieć opublikować post pod koniec miesiąca, no często wyszywamy do ostatnich chwil danego miesiąca. Sprawozdania linkujemy  pod moim postem sprawozdawczym (Linkowanie będzie aktywne troszkę dłużej)
  4. Na początku 2024 roku poproszę o post sprawozdawczy z całorocznej zabawy.  Spośród osób, które to uczynią jedna otrzyma upominek. Ważne jest, aby opublikować ten post, nawet jeśli uporaliśmy się z UFOK-ami latem, bo to warunek udziału w losowaniu nagrody.
  5. Na blogu/stronie umieszczamy banerek informujący o zabawie - róbmy jej reklamę. 
  6. Oczywiście walką z UFOK-ami można chwalić się na bieżąco. Ważne żeby raz w miesiącu napisać post podsumowujący.
No i banerek zabawy 





11 komentarzy :

  1. Powodzenia z wszystkimi planami!
    Naszego prywatnego SALu nie mogę się doczekać, ale najpierw mój priorytet - wysadzenie w kosmos HAEDa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziemy działać:) A u Ciebie jak zwykle będzie co podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ambitne plany i piękne hafty do ukończenia. Życzę powodzenia i wszystkiego dobrego w Nowym Roku:

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam podziwiam kciuki za powodzenie tego planu i podziwiam,Chciałabym wziąć udział w zabawie, ale niestety ja raczej wyszywam jeden obrazek, a potem zabieram się za następny, więc nie mam nic rozpoczętego, szkoda . Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się na kolejną edycję :) U mnie na pewno są dwa UFOK-i, z którymi muszę się zmierzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No i się skusiłam - dołączam do ufokowej zabawy i wysadzam haedy w kosmos :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
    Dołączam do zabawy z jednym ufokiem - takie moje racjonalne podejście. Jak dobrze pójdzie, to się uporam z tym haftem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, nie wiem gdzie mam dodać linka z podsumowaniem UFO-kowego, 2022 roku. Bo ta żabka dotyczy planów na 2023... Dlatego wklejam tu dziś link do mojego podsumowania grudnia, bo na szczęście jest w nim jeden UFO-k wywalony w kosmos. Jutro planuję opublikować posta z podsumowaniem całego mojego roku, a więc i zebrać wszystkie skończone UFO-ki. A w niedzielę dopiero będę bajdurzyć o planach, w tym udziale w kolejnej edycji....
    Dlatego dodaję tutaj, w komentarzu:
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02BviRjt9PcjyqVUCb96ZMq8oSoR6ayz4idWqy8oiWvfCKXSugTdQftBSkxagLpHbel&id=100063453051155

    OdpowiedzUsuń
  9. I jeszcze link do podsumowania całego roku i 7 edycji Twojej zabawy:
    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid03492Drtwa8PJnneEWELgUMn25NXkkct5xkpKjP7RYynvnGnk5X51ZH6faFRZ1mgswl&id=100063453051155

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu, życzę Ci powodzenia w realizacji planów. Te prezentują się imponująco. Buteleczek zazdroszczę już teraz, bo są urzekające. Muszę poszukać wzoru na nie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka