Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

2052. Urodzinowa niepodzianka

 Równo za miesiąc mój blog będzie obchodził swoje urodziny... na podsumowania przyjdzie czas, ale dziś zapraszam do zabawy.

Mam wrażenie, że blogowe rozdawajki odeszły do lamusa, ale ja spróbuję...

Zapraszam więc na urodzinowe candy.... 



Oto zasady zabawy

1. Do zabawy zapraszam osoby aktywnie działające w rękodzielniczym świecie, czyli prowadzące blogi, strony w mediach społecznościowych poświęcone temu, co robimy a szczególnie te zajmujące się haftem krzyżykowym, bo nagroda będzie raczej w takiej tematyce... 

2. Zapisujemy się pod tym postem do 9 października do północy. Oprócz zwyczajowego "zgłaszam się" chciałabym, aby znalazło się kilka słów na temat tego dlaczego się zapisujecie, może dlaczego zaglądacie do mnie - podłechtajcie trochę moje ego :) , no i co Wam się marzy hafciarskiego... kto wie, może jakieś marzenie uda mi się spełnić w nagrodzie... 

3. Miłym akcentem będzie umieszczenie podlinkowanego do tego posta banerku do zabawy. No chyba, że wolicie nie informować konkurencji :)

4. Nagrodę wysyłam na terenie Europy. Więcej nie uciągnie mój budżet.

Rozstrzygnięcie konkursu w moje blogowe urodziny... 

No to kto czeka na upominek? 



10 komentarzy :

  1. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie :).
    Kasiu odwiedzam Cię, bo śledzę Twoje postępy w dużych haftach i lubię brać udział w zabawach, które organizujesz. Marzeń hafciarskich nie mam na razie, bo ze względu na stan zdrowia przynajmniej do końca roku mam przymusowe wakacje od haftu, ale gdyby mi się poszczęściło to ucieszy mnie każda niespodzianka.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry! Od lat śledzę Pani bloga. Uwielbiam te przecudowne hafciki o tematyce świątecznej i zawsze się zastanawiam jak je Pani wyszukuje. Najbardziej jednak i wciąż niezmiennie podobają mi się słowa opisujące " Hafciarską zołzę". Niestety nie jestem "...osobą aktywnie działającą w rękodzielniczym świecie, czyli prowadzącą blog, strony w mediach społecznościowych ..." i nie mogę brać udziału w Urodzinowym candy Życzę wszystkiego dobrego na następne 10 lat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią wezmę udział w zabawie :)
    A oto powody zaglądania na bloga:
    1. Organizacja fajnych motywujących zabaw (i nie chodzi o nagrody, a o wspólne wyszywanie i comiesięczne raporty).
    2. Promocja super wzorów od Igiełki (dzięki temu blogowi kupiłam kilka fajnych wzorów na kartki, ktore cały czas wyszywam).
    3. Inspiracja w wykańczaniu kartek.
    4. Ciekawie pisane posty.
    5. Ogólnie to, że nadal blog działa i fajnie jest wiedzieć, że nie jest się jedyna osoba , która prowadzi bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dopisałam co bym chciała ;) wzory na bombki zwierzatka od Igielki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację z okazji urodzin bloga. Chętnie stanę w kolejce po niespodziankę. Dzięki koleżankom blogowym nauczyłam się haftować. Bloguję a nawet poczyniłam kilka haftów. Obserwuję Twoje poczynania hafciarskie. Podziwiam że ciągle pokazujesz swoje pasje i nieprzerwanie prowadzisz blog w czasach gdy przy blogowaniu zostali tylko ci najwytrwalsi. Podobają mi się Twoje karteczki z hafcikami i gdyby mi się udało w Twojej zabawie to nieśmiało bym poprosiła o małe wzorki szybkie do haftowania bo niecierpliwa ze mnie hafciarka :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Od lat cenię Twojego bloga za organizację świetnych zabaw, motywację do kolejnych xxx, świetne hafty małe i te duże. Co do nagrody liczę na małą niespodziankę. Posiadam krajowy adres.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje z okazji okrągłej rocznicy :) Życzę kolejnych pełnych wspaniałych pomysłów i prac postów oraz czasu na wszystkie pasje. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo serdecznie gratuluję 10 lat blogowania i podziwiam za systematyczność oraz ciekawe treści, w związku z czym zaglądam tutaj 😃 Podziwiam równiez za ilość, jakośc oraz szybkość tworzenia 😃 Najbardziej lubię oglądać kartki okolicznościowe, cieszę się, że jestem posiadaczką kilku z nich, troszkę również wzoruje się na nich przy wykonywaniu swoich.
    Życzę samych wspaniałych chwil w hafcie oraz kolejnych dziesiątek lat tworzenia przepięknych kartek, obrazów i innych dzieł hafciarskich.
    Jeżeli chodzi o gadżet, który przychodzi mi na myśl w związku ze mną i haftem to jest to magnes na tamborek 😃
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu, no nie może mnie zabraknąć:) 10 lat kawał czasu i wygląda na to, że Nasza wirtualna przyjaźń też będzie niedługo obchodzić ten zacny jubileusz:) Pamiętam, jak pierwszy raz do Ciebie zaglądnęłam- szukałam wzoru, który chyba u Ciebie widziałam. Przepadłam na Twoim blogu i założyłam swój:) Byłaś, jesteś i nadal będziesz moją inspiracją- i mimo, że często mój blog zarasta pajęczyną, to Ty potrafisz wirtualnie dać miotłą po "grzbiecie". Dziękuję, że jesteś i proszę trwaj dalej w swojej pasji do krzyżykowania i blogowania - bo wiem, że jak każda z nas czasem masz różne przemyślenia i refleksje. Wszystkiego najlepszego:) A co mi się marzy od Ciebie? Hafciarskie odwiedziny:) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję 10lat w blogowaniu. Lubię do Ciebie zaglądać, bo uwielbiam Twoje delikatne hafciki na cudownych karteczkach. Dziękuję, że mogłam je podziwiać w naturze, bo już kilka mam u siebie. Lubię też zabawy, które organizujesz, w których brałam i biorę udział. A niespodzianki to coś dla mnie, więc chętnie przygarnę coś haftowanego. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka