Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

2087. Nowy rok - nowe/stare plany

 Ten tytuł to tak trochę przewrotnie zapowiedź tego, co chciałabym zrobić w tym nowym roku. 


Przede wszystkim chciałabym zrobić jak najwięcej w moim kolosie, bo wyszywam go już trzy lata i jakoś słabo mi idzie.
W tej chwili wygląda tak


A tak ma wyglądać


Na dokończenie czekają też schody na Montmarte
 


I sampler świąteczny



Z nowych prac to na pewno będę systematycznie wyszywać hafciarskie drzewko i różany sampler, a wszystko dlatego, ze zgłosiłam je do wyzwania na FB.



Oprócz tego do kolejnej zabawy zgłosiłam kalendarz Lizzie Kate - chodził za mną latami i teraz w końcu pora go wyszyć


Jeśli chodzi o zabawy to zapisałam się także do kolejnej edycji Choinki - tym razem zmienia się prowadząca. Na dokończenie czeka też moja zabawa wielkanocna. No i jeszcze walentynkowy tajny sal... Oj to moje hafciarskie ADHD 

Z innych prac to w grudniu kupiłam zestaw Luca -S - Londyn i chciałabym go choć zacząć.


Na swój start czeka też wróżka i londyński storykeep - tutaj mam już uszykowane materiały i pewnie choć symbolicznie zacznę 



To chyba wszystko, choć namawiam moje Wiedźmy na nasz prywatny sal i pewnie mi się uda :) 



6 komentarzy :

  1. Plany jak zwykle zacne. Wierzę, że dużo uda Ci się osiągnąć 😁🙂 Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ambitne plany! Nie było mnie na blogach parę tygodni i jestem do tyłu z nowymi zabawami , a zapowiadają się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Plany jak zwykle ambitne i ciekawe :) Ja w tym roku też zabieram się za ten kalendarz Lizzie Kate, bo już os dawna chciałam jakieś miesiące wyszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci dobrego roku i zrealizowania planu robótkowego. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Plany masz duże więc życzę aby się udało je zrealizować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka