Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

2089. Poświąteczne podziękowania

Ten post powinien ukazać się po świętach, ale dzięki mojej poczcie, która z racji choroby listonosza praktycznie przestała dostarczać przesyłki, większość kartek doszła grubo po świętach i dopiero teraz mogę go napisać. 


Tak więc dziękuję  

Agacie z Haftów Agaty


Agacie z Krzyżyk do krzyżyka


Anji 

Meni


Marioli z bloga Haft i Patchwork


Basi - Niezabudce 


Kress_ce


Paulinie


Mam nadzieję, że moje kartki dotarły do swoich adresatek. 



4 komentarze :

  1. Śliczne dowody pamięci. Wszystkiego dobrego w nowym roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że kartka dotarła :) I dziękuję za pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie listonosz też część kartek przyniósł po czasie, ale cieszę się że moja kartka dotarła :) I również dziękuję za piękną kartkę od Ciebie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki. Serdecznie dziękuję za śliczną kartkę od Ciebie, niestety ja w tym roku nie wysłałam żadnej kartki .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka