Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

2095. Kalendarz Lizzie Kate - 1

 Jedną z zabaw, w których w tym roku zdecydowałam się uczestniczyć jest zabawa
"1 rok w 12 częściach" organizowana przez autorkę kanału na YouTube Butterfly cross stitch. 
Polega ona na wyhaftowaniu wzoru składającego się z 12 części.
Najprościej było wybrać jakiś kalendarz a ponieważ ten autorstwa Lizzie Kate "chodził" za mną od dawna to wybór był prosty. 

W oryginale jest on panelem w pionie ale ja postanowiłam go przerobić i u mnie będzie on w czterech rzędach, odpowiadających kwartałom roku. 

Wyszywam na kanwie 18 ct chińskim odpowiednikiem DMC - mam jeszcze sporo zapasów i teraz mogę je spożytkować... 




3 komentarze :

  1. Świetny wybór wzoru! Uwielbiam takie maleństwa i eksperymenty z kolorami, bo dzięki nim haft jest zawsze wyjatkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już jestem ciekawa końca. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Też biorę udział w tej zabawie i podobnie jak Ty wybrałam kalendarz. Po kilku latach haftowania kalendarzy Lizzie Kate w tym roku wybrałam inną projektantkę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka