Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

2086. UFOK-owy rok podsumowanie grudnia i całego roku

 Żeby zadość stało się zasadom zabawy pora podsumować zmagania z UFOK-ami w grudniu i w całym roku


W grudniu dobiłam do końca pierwszego większego fragmentu w Schodach na Montmarte


Zrobiłam dosłownie symbolicznie trochę w bożonarodzeniowym samplerze

No i "złapałam" jedną trzecią mojego kolosa. Już niewiele brakuje do końca pierwszego rzędu



A w całym roku? Do zabawy zgłosiłam pięć haftów. A jak poszło?

Skończyłam wiosnę z czterech pór roku


I róże i hortensje 


Ogólnie słabo, ale z moim hafciarskim ADHD już tak jest...

Kolejnej edycji na razie nie będzie, bo widzę, że formuła się wypaliła... Osobiście będę walczyć z moimi UFOK-ami ale już bez spiny, że trzeba pokazywać systematycznie postępy.

O reszcie planów w kolejnym poście.

I linkowanie - dla najwytrwalszych, bo obiecana nagroda czeka. Linkujemy do 6 stycznia do północy. 


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

3 komentarze :

  1. Piękne prace. Życzę realizacji planów. U mnie UFOkowo było cienko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hortensję są piękne :) Ukończenia pozostałych haftów kibicuję.
    ps. Hmm... zmartwiłaś mnie, że nie będzie kontynuacji zabawy ufo-kowej, ale rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ze swoimi UFOK-ami też będę walczyć, bo bardzo mi się ta zabawa podobała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka