Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

517. Od zakładki do książki - sal u Hafciarki etap I

W natłoku haftów komunijnych - ostatni właśnie dziś dopinam, ale do pokazania jest jeszcze sporo - w tak zwanym międzyczasie powstawały hafty na zakładki z salu u Hafciarki
W pierwszym etapie organizatorka zadała dwa tematy: Home Sweet Home i Kwiaty. Nie ukrywam uwielbiam robić zakładki i jak już wymyśliłam sposób interpretacji to nie poprzestałam na jednej z każdego tematu. Wręcz przeciwnie - do każdego powstały aż trzy zakładki. 
Pierwszy temat zinterpretowałam dość przewrotnie - powstały zakładki z ozdobnymi kluczami. Klucz to przecież oznaka domu - często wspólne życie z drugą osobą zaczyna się właśnie od wręczenia kluczy do mieszkania czy domu, aby druga połówka mogła w każdej chwili wejść. 
Drugi temat to kwiaty - tutaj postawiłam na delikatne jednokolorowe wzorki autorstwa włoskiej projektantki Luli, znalezione na jej blogu. 
Wszystkie hafty zostały oprawione w własnoręcznie wykonane bazy. Nie ukrywam trochę mi krzywo wyszło, ale już nie miałam siły ich poprawiać. 

Oto moje interpretacje kwietniowych tematów:









I zbiorcza fotka wszystkich zakładek - dla organizatorki, bo stworzyła galerię prac uczestniczek

 

18 komentarzy :

  1. Zakładki swietne;) A książka jest piekna;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładki wyszły śliczne. Nieodmiennie podziwiam za samodzielnie robione bazy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Aż przyjemnie książkę czytać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zakładki!
    W ilościach hurtowych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zakładki, bardzo podoba mi się ich oprawa! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zakładki, bardzo podoba mi się ich oprawa! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyszły te zakładki. ..fajny pomysł z tymi kluczami:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zakładki :) A te klucze są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zakładki :) A te klucze są naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kolekcja zakładek. Klucze super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ wspaniałych zakładek wysyp u Ciebie Kasiu. Perfekcyjnie wykonane, az mnie podziw bierze dla Twoich zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie podobają mi się te klucze. Mają swój magiczny urok i po cichu dodam, iż mam w planie zrobić kilka wzorów z kluczami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne:) Strasznie podobają mi się te Twoje robione bazy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka