Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

515. Pamiątka komunijna dla Zuzanny

Kolejna pamiątka komunijna powędrowała do koleżanki. Tym razem na jej prośbę zrobiłam wzorek z Igłą malowane, który w zamiarze projektantów był przeznaczony na kartkę, ale powędrował do ramki. Dodałam dedykację i stał się upominkiem z okazji I Komunii Świętej... 








Ps. Nadal czekam na kontakt ze strony zwyciężczyni w moim candy i chyba się go nie doczekam, więc w sobotę będzie kolejne losowanie. 

12 komentarzy :

  1. Wzor prosty, ale wymowny. Brakuje mi troche daty i moze odrobinke napisu 'Pierwsza... ' Ramka rewelacyjna, bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzorek bardzo wdzięczny zarówno na karteczkę jak i obrazek
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wzór i ślicznie się prezentuje ale jeśli chodzi o pamiątkę to mi tak jak Ani brakuje daty :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wzór i ślicznie się prezentuje ale jeśli chodzi o pamiątkę to mi tak jak Ani brakuje daty :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ramka i piękny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosty, elegancki wzorek :) A ramka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się prezentuje w oprawie, powstała ładna pamiątka:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda w ramce, która jest bardzo oryginalna. Co do napisu, jak dla mnie ok. Patrząc na haft wiemy, z jakiej jest okazji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny! Będzie wspaniała pamiątka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny haft. Dobrze się prezentuje w ramce.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka