Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

707. Wielkanocny sal z Igiełkowymi kicajami

Wiem, wiem znowu mam ADHD, ale co zrobić, kiedy mnie nosi... 
A jak mnie nosi to wymyślam. I wymyśliłam - Wielkanocny sal z Igiełkowymi kicajami. 
Oto banerek:


Tak więc zapraszam Was do wspólnego wyszywania zajączków projektu Igiełki. Oto one:


Małe bo mają 39 na 56 krzyżyków. Forma zagospodarowania - dowolna. mogą być kartki, zawieszki i inne rzeczy. Ja już wymyśliłam i nie będą to kartki. 
Podobnie, jak w salu śnieżynkowym każda osoba zainteresowana udziałem musi kupić wzór w sklepie Moniki. Tutaj konkretnie. Udało mi się jednak wynegocjować 10 procent rabatu dla pierwszych dziesięciu osób zainteresowanych udziałem w zabawie. 

Zgłaszamy się linkując bloga z banerkiem do zabawy przez żabola - tak będzie sprawiedliwie i będzie od razu wiadomo, kto się chce bawić i kto się załapał na rabacik. 
Osoby, które podlinkują pod numerami od 1 do 10 proszę o wiadomość email na adres: caath79@gmail.com żebym mogła podesłać kod rabatowy.

Jeszcze o zasadach - start - od razu. Postępami chwalimy się w dowolnym terminie. Najważniejsze jest, by 9 kwietnia (swoją drogą fajna dla mnie data - kto wie, to wie) podlinkować ukończone 9 kicajów, tak bym 10 kwietnia mogła wylosować jedną osobę, która otrzyma kupon wartości 30 zł na zakupy u Igiełki. 

No to kto bawi się z kicajami???
Zapisy do zabawy do końca lutego, ale oczywiście wyszywanie zaczynamy od razu. Po prostu po tym terminie już żabol przestanie działać, a kto się nie zapisze nie będzie mógł później wziąć udziału w losowaniu nagrody. 

21 komentarzy :

  1. Chyba oszalałam z kolejną zabawą ale co tam.....:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie dzisiaj zastanawiałam się nad tymi słodziakami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie takie zajączki wyszyję.
    http://kuchniaipasja.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zajączki, ja tym razem odpadam... Choróbsko mi nie odpuszcza a mam parę projektów które muszę ukończyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty to jednak masz coś z narcyza :P ale co tam zrobię Ci ten prezent na 9 kwietnia

    OdpowiedzUsuń
  6. oj Kaśka Cię to nosi :D właśnie je dziś widziałam u Moni na fb i dodałam do listy zakupowej, więc się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :) Świetna akcja - właśnie dodałem u siebie banner z odpowiednim linkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To i ja się zapisuję☺ Madzia http://noj-swiat-haftu.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podobają te wspaniałe zajączki, ale nie dam rady wyrobić się w tym terminie.
    Będę za to podglądać.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kicaje kuszą, ale tym razem kibicuję Wam tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już zaczęłam wyszywać swoje kartki, więc Wam będę kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajny temat warsztatowy. Pozdrawiam i podglądać nie omieszkam

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w zabawie ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój pierwszy zajączek już gotowy. http://kuchniaipasja.blox.pl/2017/02/Pierwszy-z-dziewieciu.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia w zabawie. 10 osób chętnych to i tak dobry wynik bo propozycji zabaw na blogach ogrom tylko czasu brak. Ja z żalem musiałam zrezygnować z kilku bo to odbija się kosztem moich zaplanowanych prac na ten rok.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam kolejne dwa kicaje wyszyte. http://kuchniaipasja.blox.pl/2017/03/Kolorowe-kroliczki.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Komplet Kicajów gotowy :)
    http://magicznyhaft.blogspot.com/2017/04/wielkanocny-sal-z-igiekowymi-kicajami.html
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie też gotowe - podaje link tutaj do posta z ukończonymi kicjami)
    http://haftowanepasje.blogspot.com/2017/03/wielkanocny-sal-z-igiekowymi-kicajami.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka