Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

786. Kwiatowy rok - czerwiec

Na czerwiec zaproponowałam w kwiatowych wyzwaniach goździki. Jestem ciekawa, jak sobie uczestniczki poradziły. Mój kwiatek powstał rzutem na taśmę - kończyłam go wczoraj. Wcześniej nie dałam rady. Dlatego też prezentuję w wirtualnej ramce, bo muszę kupić odpowiednią. Nie ukrywam wybór wzoru nie był łatwy, bo większość wzorów jest z konturami a jak zapewne wiecie niezbyt je lubię. Dlatego ucieszyłam się, kiedy znalazłam wzór bez nich. 






Ciekawa jestem jak sobie poradziły uczestniczki.
Tradycyjnie tutaj będzie galeria czerwcowych kwiatków

Czerwcowe goździki 

 bozenas 

Atramk 

Jagna 

KasiaJ 

magdus208   

18 komentarzy :

  1. Ha, mam dokladnie ten sam wzor, tylko przerabiany osobiscie na inna muline. Musze sie zmobilizowac, zeby zrobic fotki...

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny gozdzik, jakby dopiero zerwany :), mam nadzieje , ze z moim zdaze na czas :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny ten goździk:))ja też nie lubię konturów i szukam wzorów bez nich:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam bo wybrany wzorek jest na prawdę ładny :) ja właśnie walczę z konturami przy moim drobiazgu i dostaję szału :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och! Jak dawno nie widziałam haftowanych goździków:). Pięknie Ci wyszły:). Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha :)Wybrałam dokładnie ten sam wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne goździki! Też jestem ciekawa prac pozostałych uczestników kwiatowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Goździk piękny, jak żywy. Też jestem ciekawa jak wyglądają goździki u pozostałych uczestniczek;

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje goździki są śliczne. Przyznam, że gdybym nie znalazła wzoru na mój obrazek, to wyszyłabym takie same ;-) Pozdrawiam serdecznie i czekam na temat wyzwania lipcowego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny goździk :) Mój właśnie czeka na kreseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten goździk jest cudny! w tej oprawie wygląda niezwykle elegancko

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie oprawiony...śliczny goździk.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie oprawiony...śliczny goździk.

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie w ogrodzie właśnie takie (i nie tylko) kolorowe goździki rosną. Nie tylko wyglądają, ale i pachną, chociaż niestety powoli już przekwitają. Twój haftowany, będzie cieszył oko cały rok!

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje hafty są cudowne i bardzo piękne, masz tyle energii i weny, że myślę sobie czy ty w ogóle odpoczywasz od haftowania. Ale bardzo cię za to podziwiam. Twoje goździki są takie naturalne i piękne bardzo mi się podobają. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka