Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1344. Sal na jesienne wieczory i nie tylko

Kiedy napisałam do Hani, że znowu mnie nosi odpisała, że zdziwiłaby się, gdyby mnie nie nosiło. No to prawda mam hafciarskie ADHD, ale wierzcie mi nie mam zamiaru tego leczyć, no bo przecież i tak się nie da...
Siedziałam i kombinowałam jak koń pod górkę, tym bardziej, że wyszywanie kolosa lekko mnie zaczęło nużyć - na szczęście tutaj zebrałam tyłek w troki i siedzę wytrwale przy tym projekcie, tym bardziej, że za chwilę znowu niebo więc będzie szybko przybywało - przynajmniej mam taką nadzieję.
No ale do rzeczy... siedziałam i siedziałam.. trochę szperałam po necie no i wpadł mi w ręce obrazek SoDy - taki idealny sampler dla każdej hafciarki. Wiem z doświadczenia, że SoDy wzory są bardzo przyjemne do pracy dlatego poszperałam dalej no  i znalazłam wzór w wersji na aplikację, czyli w formacie xsd, z którego bardzo fajnie można przekonwertować na pdf, czyli coś co lubię. Niezawodna Hania pomogła zdobyć ten wzór. A skoro taki ładny wzór to postanowiłam zaprosić na: 


Co będziemy wyszywać? Ano to:


Zasady:
1. Startujemy 1 września, ale jak ktoś będzie chciał dołączyć później to wystarczy napisać.
2. W wiadomym celu proszę o emaila na adres: caath79@gmail.com
3. Postępami chwalimy się raz w miesiącu - będę się starała publikować posty z moimi postępami i pod nimi będzie linkowanie.
4. Czas na ukończenie - do 31 sierpnia 2020 roku, czyli mamy okrągły rok - chyba wystarczająco, bo wzór spory - ma 130 na 320 krzyżyków.
5. Spośród osób, które ukończą haft w terminie wybiorę jedną, do której poleci upominek - niespodzianka. 

Ktoś chętny? 

Do wspólnego wyszywania dołączyły:
1. Katarzyna
2. Hanulek
3. Elunia
4. Aleksandra
5. Lidka
6. Cytrulina 
7. Atramk 
8. Kasia S 
9. Malgorzata Zoltek 
10. justa35

31 komentarzy :

  1. Ktoś chętny? No przecież że ja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przymierzałam się do tego wzoru już dawno więc oczywiście jestem chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. będę podglądać postępy i Wam kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wzór! Macie we mnie zagorzałego kibica.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, moja droga, nawet nie wiesz jak mnie kusisz 😄 Raz próbowałam sił w SALu i niestety nie ukończony. Poza tym, rok szkolny, obowiązki i nauka... Ale wzór jest taki śliczny! Ach, mam jeszcze trochę czasu to się namyślę 🙂 Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny wzór , ale jak widze kolosa, to juz mnie odwraca , więc myślę ze to chwilowe, ale wam kibicuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie spróbuję :) Wzorek ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No Kasiu masz to ADHD. Może tylko się cieszyć, że masz tyle zapału. .... Ja odpuszczam. Muszę dokończyć co zaczęłam...trzymam za Was kciuki i dobrej zabawy 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie brałam udziału w Twoim salu, Kasiu. Z przyjemnością z Wami pohaftuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny wzór, z przyjemnością wezmę udział w zabawie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Znowu kusisz! 😉 Piękny wzór 💕 Naprawdę przyjemnie byłoby wyszyć ten haft. Jeśli w tym miesiącu nadgonię hafciarskie zaległości, to może się skuszę 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Kusi mnie ten wzór, jeszcze się zastanowię... :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie zapisuję się do zabawy. Bardzo ładny obrazek, spory ale myślę, że dam radę w rok. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. No i pięknie :) U Kasi znów coś się dzieje! Brawo kochana, podążaj za głosem swojego ADHD. Wzór bardzo kuszący, ale na razie pozostanę podglądaczem postępów.
    Powodzenia dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A musi to być w jednej duży obrazek czy można pojedyncze obrazki np na zeszyty zakładki?
    Pozdrawiam kasicatworzy.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale kusisz! Cudeńko i długi okres na wyszycie, więc dołączam do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Długo się zastanawiałam, ale koniec końców chęć wyszycia tego ślicznego obrazka zwyciężyła :-)
    Proszę o dopisanie mnie do listy :-)
    serdecznie pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba nie powinnam po raz trzeci już wywaliło mi posta w kosmos - znak?
    Ale co tam.... Kasiu - bardzo proszę o dopisanie mnie do tak zacnego grona wyszywających :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trochę spóźniona ale też chętnie dołączę do wyszywania.Renata

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka