Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

217. Kwiaty przez cały rok - zmiana organizacyjna

Aby sobie ułatwić życie - i Wam też - i szybko móc zweryfikować postępy w salu z kwiatowym kalendarzem na blogach, postanowiłam wprowadzić, podpatrzony u Hanulka sposób tworzenia listy z linkami. Przy okazji Haniu wielkie ukłony za czas i łopatologiczne wyjaśnienie z czym tę żabę zjeść. 
Pierwszego kwiatka linkujemy w tym poście a kolejne w postach z moimi postępami. Będę musiała ostro pilnować postępów mojego kalendarza :) 

Proszę o dodawanie linków do konkretnych notek z ukończonym kwiatkiem. 
Edytowany: Kochane ten link do dodawania działa tylko przez tydzień (błąd nowicjuszki), ale za tydzień dodam drugi a potem już będę pamiętać o ustawieniu czasu. 


6 komentarzy :

  1. Powstaną piękne zbiory prac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie piękna galeria prac. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie jest zobaczyć wszystkie kwiaty w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nareszcie skończyłam styczniowy kwiat

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie wyrobię się z moim kwiatkiem do końca miesiąca przez sesję, 2 lutego mam egzamin i ostro kuję, zaczęłam już goździk, ale nie ma szans żebym zdążyła z nim na czas. Bardzo przepraszam, wiem że to nieregulaminowo, mam nadzieję, że nie zostanę wykluczona z zabawy, bo bardzo chcę wyszyć wszystkie kwiatki? Styczniowy skończę w pierszym tygodniu lutego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka