Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

221. Karteczki z kwiatkami

Pisałam Wam już, że ostatnio powstało sporo haftów na kartki. Dziś kolejna porcja gotowych kartek. Wzorki proste więc szybko się je robi. Kolejny raz sama dobierałam kolory i chyba dobrze mi poszło. Tak mi się te kartki spodobały, że machnęłam od razu sześć. A przydadzą się na pewno. Zdjęcia byle jakie, ale coś ostatnio mi nie wychodzą :(

 








21 komentarzy :

  1. Kasiu, jesteś coraz większą mistrzynią w tworzeniu kartek.:) A jaki słodki wzorek znalazłaś, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne karteczki! Muszę w końcu zabrać się za swoje maleństwa i też zrobić kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale z Ciebie fabryka Kasiu :) Śliczne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna "produkcja"!:) Te haftowane maleństwa są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki są śliczniuśkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zważywszy, że to zapewne jakaś mała część całorocznej produkcji, to musisz je do sporej ilości osób wysyłać. Te hafciki są za małe na karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki Kasiu i wcale za małe nie są .

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuda Katarzynko mi się bardzo podobają takie malutkie hafciki. Możesz produkować i produkować są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu jak zwykle rewelacyjne. Hafciki sa super i wcale nie sa za małe. Zresztą, to autor decyduje co i jak wyszyje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne graficznie i kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. na zdjęciach dobrze wyglądają, fajnie dobrane kolory. przypuszczam, że na żywo - jeszcze lepiej. ja nie jestem zbyt prędka do chwalenia ale tu niczego się nie czepię - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem proporcje wielkości haftu, napisu i ozdobnych brzegów są bardzo dobre. A kwiatki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu jesteś karteczkowym Mistrzem ! Jak zawsze cudne kartki !

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie :) Mały skromny hafcik ale tak ujęty, że pięknie cała karteczka wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie karteczki są przepiękne, bardzo ładne kolory dobrane

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne karteczki, świetnie dobrane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  17. Skromniutkie, ale jakże pięknie się prezentują. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiu jak zwykle, Twoje karteczki są piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. hafciki przeurocze - takie miniaturowe slicznosci :)
    i karetczki też fajne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka