Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

218. Kartka z różą

W poniedziałek pewna sympatyczna osóbka, którą poznalam najpierw w świecie blogowym (często do mnie zagladała) a potem facebookowym obchodziła urodziny. A co mogła wykombinować maniaczka krzyżyków - oczywiście kartkę. I to całkiem spora, bo zdecydowałam się na wzór róży, który już Wam kiedyś pokazywałam i kanwę w kolorze ecru a te mam tylko 16 ct. Wiem, że kartka się podobała, co mnie bardzo cieszy. 
I przy okazji nauczka - muszę zaopatrzyć się w drobniejszą kanwę w tym kolorze, żeby ludzi nie straszyć wielkością kopert :) Będzie okazja do zakupów, tym bardziej, że jedna z firm, w której robię zakupy (pasek boczny) właśnie wprowadziła sporo nowości :)




20 komentarzy :

  1. Prześliczna, jak wszystkie Twoje kartki Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, delikatny haft, staranne wykonanie, cudna, a najważniejsze, że tylko moja :) Wielkie, wielkie dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka. A ta róża urocza.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny i delikatny haft. Pięknie wyglada. Kartka rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna karteczka - też dopiero co haftowałam ten wzorek, ale pokażę jak dotrze do adresatki.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka. Czy jest może jakiś tutorial na blogu jak Pani robi kartki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest instrukcja ale bez użycia dziurkacza brzegowego. (http://krzyzykowe-szalenstwo.blogspot.com/2014/08/144-kartka-z-roza-i-maa-instrukcja.html)
      muszę przy okazji wykonywania kolejnej kartki zrobić nową

      Usuń
    2. Ślicznie dziękuję za link :)

      Usuń
  7. Kasiu- jak zawsze piękna kartka ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz Kasiu, na tym zdjęciu wcale nie widać, że kartka jest w rozmiarze XL, może to tylko M? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te twoje karteczki. Zazdroszczę ci takiego talentu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna karteczka z urokliwa różą :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna i bardzo elegancka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka