Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

224. Upominkowo

Fajnie rozpoczął mi się dziś tydzień - listonosz przyniósł paczuszkę od Sylwii, prowadzącej bloga Ruda mama i jej pasje. U Sylwii zgarnęłam nagrodę za licznik a ponieważ wcześniej okazałam drobną pomoc dla jej fun page'a na facebooku to Sylwia postanowiła wynagrodzić mnie moją ulubioną kawą. Ale wracając do nagrody za licznik - Sylwia przygotowała dla mnie imienną zakładkę, którą ozdobiła maleńkimi wiedźmami - adekwatnie do mojego własnego określenia, bo nazywam sama siebie hafciarską wiedźmą. Niestety poczta troszkę ją wygniotła, ale wystarczy włożyć w książkę i będzie ok.  Oprócz tego dostałam bazę do breloczka i podstawka. Trzeba będzie dobrze je wykorzystać. Sylwia bardzo bardzo dziękuję :) I przy okazji wszystkich, którzy nie znają bloga Sylwii zapraszam na niego.



11 komentarzy :

  1. O łobuzy, ale wygniotli:( Miejmy nadzieję, że jakies tomisko ładnie ją wygładzi:) Kasiu zapomniałas o pomocy przy moim salu:) Za to też ślę podziękowania:) Dobro powraca:) Więc warto pomagać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna zakładka - nie raz przekonałam się, że PP zupełnie nie szanuje powierzonych jej przesyłek :(

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję, wszystko śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna. Lubię zakładeczki. Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, cały dzien polowałam na licznik i mi przeskoczyło :(. Jakby nikt sie nie zgłosił z konkursowymi siódemkami to ja mam 77 779 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że wygnietli, nawet jeśli uda się wyprostować to w tych miejscach będzie bardziej wiotka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka