Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

277. Wyzwanie całoroczne u Hanulka odsłona 4 - wyzwanie majowe

Na maj Hania zaproponowała wyzwanie pod hasłem "Wiosna w Paryżu". Szukając inspiracji trafiłam na fantastyczny wzór wieży Eiffla z wiosennymi kwiatami. Niestety z braku czasu musiałam wybrać coś mniejszego i szybszego. I tym sposobem powstał taki oto obrazek przypominający znaczek pocztowy. Co prawda wiosennych kolorów tu brak, no chyba, że sobie przypomnimy zimne dni kwietnia, ale są serduszka - znak miłości, która podobno dopada ludzi na wiosnę, no i przede wszystkim jest symbol Paryża - słynna wieża Eiffla. Niestety zdjęcie tylko jedno, bo na reszcie mi się masakrycznie lampa odbiła, ale chciałam jak najszybciej zaprezentować moją interpretację i uciekać do kolejnych prac... 




29 komentarzy :

  1. Też chciałam wyszyć ten obrazek, ale nie mogłam znaleźć wzoru dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chciałam wyszyć ten obrazek, ale nie mogłam znaleźć wzoru dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście znaczek pocztowy :). Jak dla mnie bardzo dobrze dobrana ramka do haftu, całość prezentuje się super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten znaczek pocztowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy ten "znaczek"...bardzo ładny haft!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam tego wzorku...Świetny hafcik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny obrazek :) Naprawdę bardzo paryski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wzór wybrałaś do tego wyzwania :) Faktycznie może trochę bardziej jesienny niż wiosenny, ale nie zmienia to faktu, że wyszedł Ci pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też myślałam o tym wzorku, ale wydał mi się zbyt jesienny.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny,podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny,podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W rameczce pięknie się prezentuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. I zdążyłaś :) Świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo romantyczny hafcik ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny hafcik :) I rameczka ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczny znaczek :) można by zrobić fajną kolekcję takich znaczków

    OdpowiedzUsuń
  17. Znaczek już jest ;) szkoda że wycięty bo by można całą kopertę haftną. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spory ten znaczek, ale hafcik uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo mi się podoba... Paryż moje miejsce na ziemi ......gdzie bardzo lubię przebywać

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie też się ten znaczek bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Siwetny. Bardzo podoba mi się ten wzór, jak również i drugi z Wenecją.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się podoba, bo jest w moich ulubionych brązach :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka