Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

279. Pamiątka ślubna

Po raz kolejny popełniłam pamiątkę ślubną ze splecionymi dłońmi. Powstała na zamówienie i dopiero dziś, gdy wiem, że już została wręczona, mogę ją pokazać. Wyszywałam jedną nitką muliny pnd na kanwie 18 ct i muszę powiedzieć, że bardzo mi się podoba ułożenie nitek i ostateczny efekt, bo ta mulina jest troszkę grubsza od ariadny i dmc a przez to ładnie kryje. 
Niestety ze zdjęć nie jestem zadowolona, bo powstały w nocy, przy sztucznym świetle i nawet delikatnie obrobienie w programie graficznym nie oddaje do końca kolorystyki. 









Ps. Wielkimi krokami zbliża się kolejne łapanie licznika i niespodzianka z tym związana. To od Was zależy, czy uda się jeszcze w maju. 
Ps. 2 Szalona ze mnie kobieta, bo niedługo zaczynam kolejny projekt salowy, ale o tym w innym poście.

19 komentarzy :

  1. Czyli należy rozumieć, że sezon komunijny się u Ciebie skończył i zaczyna Ci się nudzić. Haft wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna pamiątka. Licznik tym razem złapię, a salu już sie boję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna pamiątka :-) ten sal to chatki? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak do tej pory pamiątkę ślubną haftowałam tylko raz i to baaardzo dawno temu. Nawet nie mam zdjęcia...
    Twoja pamiątka wyszła ślicznie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Też niedawno wykonywałam ten hafcik, jest piękny i ma w sobie tę "miłość" Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydawało mi się, że komentowałam ten post, a to nie tu! Ale nadal się zachwycam. I jeszcze raz dziękuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja mam w swojej kolekcji ślubne dłonie. Pięknie Ci to wyszło Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna :)
    To ten SAL z domkiem? :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny wzór i bardzo gustowny obrazek. Idealny na taką okazję :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka pięknie się prezentuje. Łapanie licznika ... to jest trudne. Gratuluje tylu obserwujących. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu ale TY masz energii na haftowanie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka