Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

278. Kartka komunijna

Trochę mnie nie było, co znaczy, że nie wyszywam. Wyszywam i to całkiem sporo, ale nie mogę pewnych rzeczy ujawnić... Powstała między innymi kolejna kartka komunijna. Tym razem wykorzystałam wzór z Haftów Polskich, wydawanych przez Coricamo, które teraz nazywają się Igłą Malowane... Ponownie złota nitka i złote dodatki...Niestety trudno uchwycić właściwy kolor...




18 komentarzy :

  1. No i świetnie. Klasycznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. I u mnie było komunijnie:) Kartka piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna karteczka. Podoba mi się wzór kartek, jaki wypracowałaś. Kojarzą mi się z tobą.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. klasyczny, piękny , coś ostatnio nie widzę w kioskach tego czasopisma czy to wychodzi co 2 miesiące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodzi co 2 miesiące :) Teraz w maju powinien być kolejny numer :)

      Usuń
  5. Aż żałuję, że nie mam kogo obdarować taką kartką, bo bym u Ciebie zamówiła, tak mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle prześliczna kartka! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pochwalę i tu ;) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pochwalę i tu ;) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Typowa , super wykonana i jeszcze ładna pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wygląda karta wyszyty złotą nitką.
    Bardzo podobają mi się twoje kartki Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna, fajne są te wzorki jednokolorowe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka