Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

280. Sal cztery pory roku - lato odsłona 1

Musiałam sobie zrobić przerywnik w pracach terminowych i w sobotnie popołudnie "na tapetę" - jak to się mawia - wzięłam mój sal cztery pory roku. Tak jak wzięłam, tak przeżyłam szok - po kilku pracach na kanwie 18 ct wyszywanie na 14 ct było dla mnie tragedią, miałam wrażenie, że wszystkie krzyżyki są koślawe i nieporadne. Dopiero po chwili odkryłam, że to kwestia ilości nitek - inaczej układa się krzyżyk z jednej a inaczej z dwóch czy trzech....
W każdym razie lato powstaje i nawet całkiem sporo niego, choć na dzień dzisiejszy to raczej plama, jakby namalowana grubym pędzlem...





12 komentarzy :

  1. Też mam czasami takie wrażenie, że moje krzyżyki są koślawe, ale z czasem jak wyszyje całość to widzę, że w cale nie jest tak źle ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Też muszę wrócić do tej pracy, bo lato coraz bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja każde przejście między gęstościami odreagowuję, bo jakże to tak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sie zapowiada to lato :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie będzie!

    OdpowiedzUsuń
  6. pIERWSZA ODSŁONA I JUZ WIDZĘ ŻE BĘDZIE ŁADNIE

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak to jest jak się zmienia z większej na mniejszą gęstość Aidy :). Dopiero jak się przestawia z lnu, to dopiero ciężko się przestawić na Aidę. Obrazek w całości zapowiada się ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Po kolejnej sobocie pewnie będzie gotowy a potem tylko kontury.

    OdpowiedzUsuń
  9. O Kasiu ja mniej więcej w tym samym punkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też ostatnio skaczę po tkaninach len,aida,kanwa plastikowa. Po kilku xxx ręka i oko dostosowuje się do zmian. Ja zrobiłam kilkudniową pauzę w letnim obrazku ale niebawem wracam bo widoczek piękny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka