Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1166. Seaside Sentinel - odsłona 13

W weekend posiedziałam przy kolosie. Mimo, że obawiałam się pikselozy to dzięki aplikacji nawet zgrabnie się mi ją wyszywa. 
Udało mi się zrobić ponad 3000 krzyżyków i dzięki temu mam już ponad 90 tysięcy, co daje ponad 35 procent całości. 
Mam zrobione mniej więcej połowę kolejnej strony z papierowego wydruku. 
Wyłonił się dach wieżyczki domu. 
Teraz przerwa, bo mam do zrobienia kilka tajniaków no i sal świąteczny, ale być może uda mi się jeszcze w tym miesiącu posiedzieć nad tym obrazem. 
Bardzo chciałabym zrobić tę stronę do końca...
 



Ps. Pod ostatnią odsłoną jedna z komentujących osób zapytała, czym zaznaczam kratki - to wkład kupiony na Ali - sprawdzony - smaruję nim po wszystkich haftach i jeszcze mnie nie zawiódł - wystarczy zimna woda i schodzi bez problemu...

12 komentarzy :

  1. Liczby robią wrażenie... Jeszcze większe robią zdjęcia z postępów prac. Jak się okazuje ta aplikacja ma jakieś magiczne działanie, że nawet pikselozę można znieść ;-) Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. 3000xxx przez weekend? Wow, ja nie jestem w stanie w stanie wyrobić 1/3 tego ;) Szacun dla turboigiełki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Siedzisz Kasiu cichutko, dla zmylenia pokazujesz karteczki. I nagle bęc.... kawał haftu. Cudnie się prezentuje ☺. Brawo

    OdpowiedzUsuń
  4. Super juz wygląda i masz chyba czarodziejską igłę tyle krzyżyków w weekend :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany.... Tobie się chyba doba jakoś rozciąga.... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie aplikacje Crossty i Saga uważam obecnie za rzecz niezbędną w moim wyszywaniu. Widać to i w Twoich postępach. Z niecierpliwością czekam na następną relację. Znowu powalisz nas na kolana ilością xxx w krótkim odstępie czasu :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Liczby robią wrażenie:)))ciekawa jestem efektu końcowego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, postępy rewelacyjne. Ja poproszę o taką jedną Twoją igiełkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Kasiu mkniesz do przodu:) pozdrawiam ciepluteńko i trzymam kciuki za kolejne postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow jestem pod ogromnym wrażeniem, wyjdzie przepiękny obraz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka