Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1460. #robotkowezostanwdomu

Ostatni czas jest bardzo trudny dla nas wszystkich... Zostaliśmy zobligowani do ograniczenia naszej aktywności fizycznej i towarzyskiej... Życie przeniosło się do sieci - po raz kolejny dziękuję za wszelkie media społecznościowe, dzięki którym jest kontakt ze światem... W czasie rozmowy z Hanią ubolewałyśmy nad tymi ograniczeniami i faktem, że zostaliśmy niejako odcięci od świata... Nawet kartek na święta nie da się na spokojnie wysłać...
Ja sama zostałam bez przydasi do kartek, bo jak tylko zawiesili zajęcia w szkołach pojechałam do rodziców, zostawiając wszystko w miejscowości, gdzie pracuję.... Na szczęście mam moje kolosy i UFOK-i, więc mam co robić... No i jeszcze Sylwia ruszyła z odsieczą i właśnie odebrałam przyspieszoną przesyłkę urodzinową, w której znalazły się skrapki i bazy - Sylwia jesteś przekochana :) 
 Ale jak to zwykle ze mną bywa - nosi mnie, bo przecież mam hafciarskie ADHD... Dlatego postanowiłam zainicjować akcję
#robotkowezostanwdomu.

Sprawa jest prosta - napisz posta (na blogu, na fb czy na Insta), w którym umieścisz banerek zabawy a jednocześnie pokaż, jak spędzasz czas naszej przymusowej kwarantanny na robótkach... 
Proponuję też, aby co piątek - aż do zakończenia tego stanu - pisać posta z relacją z swoich zmagań. No i oczywiście potem post na zakończenie - kiedy - tego nie wiadomo - oby jak najszybciej..

Swojej facjaty nie pokażę, bo straszyć moich czytelników nie mam zamiaru. Pokażę za to stertę robótek, które wyciągnęłam na szybko a którymi będę chciała się zająć, o ile ogarnę pracę zawodową, bo pan minister trochę popłynął a i niektórzy nauczyciele szaleją... Biedni uczniowie i ich rodzice, którzy zaczęli nagle doceniać szkołę... nawet moi maturzyści piszą, że chcą do szkoły... 
Ale póki co #zostanwdomu.

Oto ta moja sterta - tak na prawdę chciałabym kompletnie nie mieć dla niej czasu i wrócić do normalności... 
 

Ps. Żeby zachęcić do udziału w zabawie obiecuję, że po zakończeniu tego dziwnego czasu spośród osób, które się przyłączą, jedna otrzyma upominek - niespodziankę :) 

10 komentarzy :

  1. Biorę udział :). Na epidemię nic nie poradzimy, jedyne co na razie można zrobić, to korzystać z kwarantanny i nadrabiać twórcze zaległości. Miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu:)chętnie przyłączę do zabawy,chociaż w tym czasie nawet robótki nie idą:)Jak zaczęłam prawie chodzić "po ścianie"to wydrukowałam wzór,zmusiłam się do napięcia kanwy na krosno i zaczęłam dzióbać:)Stos książek stoi na szafce,dobrze,że córka wykupiła netfix to chociaż odmóżdżające filmy oglądniemy czasem:)Tak,że chętnie zrobię coś z sensem:)))
    pozdrawiam:)trzymaj się zdrowo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, jesteś chodzącą "kopalnią pomysłów". Na blogu udało mi się wrzucić już piątkowy post.

    P.S. Nie obrażaj się za "kopalnię". To z sympatią.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł,ważne, żeby się nie przejmować. Niejeden kryzys przeżyliśmy.
    Niestety , ja do tej grupy nie należę. Dla mnie to czas wytężonej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł! Mój post już na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś robię. Uczę się nowego. Zatem dołączam do zabawy.
    Zdrówka!
    https://robotkuje-i-bloguje.blogspot.com/2020/03/sniezynki-3d.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry :) Dzisiaj pierwszy post, chętnie będę pokazywać postępy w moich pracach :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie kolejny wpis, jako że dziś piątek
    https://robotkuje-i-bloguje.blogspot.com/2020/03/sniezynki-3d-cd.html
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie wiedziałam o tej zabawie. Tyle czasu nie odwiedzałam blogów. Pomału dochodzę do siebie po tej panice związanej z epidemią. Nie spodziewałam się,że to wszystko tak szybko nastąpi. Niestety nie zdążyłam sprowadzić mamy do siebie,żeby nie została sama. No trudno jakoś to wszystko trzeba przetrwać. U mnie szkoły zamknęli 12 marca. Mimo bezproblemowego połączenia internetowego ze szkołą dzieci nie dostały zadań domowych. Sugerowali aby być w kontakcie online z rówieśnikami, grać w gry planszowe. Dzieci bardzo tęsknią za szkołą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka