Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1610. Jesienny sal u Rudej Mamy - 1

 Sylwia z bloga Ruda Mama i jej pasje zorganizowała sal jesienny. 

Wzorek wybrała wdzięczny, bo projektu jednej z moich ulubionych firm. 

Nie mogłam przejść obok niego obojętnie i ochoczo się zgłosiłam, tym bardziej, że podobno stałam się inspiracją do tej zabawy. 

Wybrałam kanwę w kolorze pistacjowym. Niestety na zdjęciach wychodzi jakaś blada - próbowałam przy różnym świetle i ciągle nie to. 

Właśnie powstał pierwszy element - grzybki. 



A tak będzie się prezentował w całości







10 komentarzy :

  1. Bardzo fajny wzór :) szkoda, że nie mam więcej wolnego czasu bo chętnie bym przyłączyła się do Salu. Pozostaje mi tylko podziwiać i czekać na kolejne odsłony :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny wzor, tez sie na ta zabawe zapisalm.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie prezentują się SALowe grzybki. żałuję, że nie znalazłam już czasu na tę zabawę, bo wzór bardzo mi się podoba. Za to będę Wam kibicowała z całego serducha.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te grzyby spowodowały, że zapisałam się do zabawy. Cudne są.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne Twoje grzybki:) Moje w zasadzie też gotowe, tylko zieleni na spód mi zabrakło:)Dzięki za inspirację:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, kuszący wzór, niestety moja doba się nie rozciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajniutkie :) Lubię wszelkie wzorki grzybków ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Milá predloha, krásna výšivka...

    OdpowiedzUsuń
  9. Straszną miałam ochotę zapisać się na ten SAL, ale obawiam się, że nigdy bym już nie wybrnęła z moich UFOK-ów, bo moje tempo jest dość słabe..ale patrząc na ten pierwszy element...kurcze, przecudny wzorek:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka