Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1614. Seaside Sentinel - odsłona 41

Troszkę się zawzięłam w tym miesiącu na mojego kolosa, bo tak niewiele już do końca...
Bardzo mocno przy nim posiedziałam i efektem tego jest skończony kolejny fragment.
W tej chwili mam 95,26% całości a do końca pozostało równe 12 tysięcy krzyżyków - mała kropelka w porównaniu do ponad 250 tysięcy, jakie ma cały obraz... 

Pewnie gdyby nie inne zobowiązania, przede wszystkim zawodowe w dwa tygodnie, dobrego wyszywania byłby finał... Po cichutku jednak myślę, że do świąt skończę. 

Tak prezentuje się w tej chwili




A tak było w poprzedniej odsłonie


No i dla przypomnienia całość - wychodzi na to, że jestem na przedostatniej kartce papierowej wersji wzoru 



10 komentarzy :

  1. Wygląda na to, że sprawisz sobie piękny prezent na święta 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Blisko coraz bliżej ;) Bardzo piękny haft!
    Mam pytanie czym rysujesz kratki? Ja kiedyś parę razy użyłam twardego ołówka i w jednym przypadku nie sprał się
    :((
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz to już z górki 😄. Piękny krajobraz.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. nooo własnie, może do świąt się uda, trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i pracochłonne obraz, wymaga wiele cierpliwości, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się wspaniały prezent świąteczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby się udało wyrobić do końca roku. Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka