Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1807. Choinka 2022 - odsłona 1

 Styczeń zmierza ku końcowi i pora na pierwszą odsłonę kartki z tegorocznej zabawy Choinka u Xgalaktyki. 

W poście o tegorocznych hafciarskich planach wspomniałam, że zaplanowałam na tę zabawę pewne wzory. 

Kiedy jednak do nich usiadłam jakoś nie przypasował mi efekt końcowy i "przeprosiłam się" z wzorami francuskimi. 

Na styczeń wybrałam sanki z prezentami. 




11 komentarzy :

  1. I bardzo dobrze, bo te francuskie hafty są cudne. Karteczki z nimi to prawdziwe małe arcydzieła 👏👏👏👏

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała kartka i jaki cudny krasnal! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny delikatny hafcik, wspaniała kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna karteczka! Francuskie wzory są tak piękne, delikatne i wdzięczne, że nie wyobrażam sobie innych w Twojej oprawie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też się cieszę Kasiu,że nadal zostałaś przy francuskich wzorkach:)
    Twoje kartki są jedyne w swoim rodzaju i mają swój niepowtarzalny styl :)
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kartka! Bardzo lubię te francuskie wzory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny hafcik oprawiony w uroczej karteczce. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo delikatny hafcik. Super wygląda na kartce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka