Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1803. Nagroda za UFOK-owy rok

 Tak, jak obiecałam jedna z uczestniczek ubiegłorocznej zabawy z UFOK-ami otrzyma ode mnie upominek. 



Trochę mi smutno przy okazji losowania, ponieważ zapisanych do zabawy było 20 osób a swoje podsumowania podlinkowało tylko siedem. Oto osoby, które wytrwały do końca: 

1. Basia (niezabudka)

2. Gosia Zoltek

3. Menia 

4. Justa 35

5. Kinga 

6. Matka Haftująca 

7. Kress_Ka


Chciałoby się wyróżnić wszystkie uczestniczki, ale możliwości finansowe są ograniczone. 

Nagroda - bon na zakupy u Igiełki otrzymuje: 

Kress_Ka

Gratuluję i proszę o kontakt 

8 komentarzy :

  1. Gratulacje ☺️. Kasiu dziękuję za organizację. Dla mnie to była duża mobilizacja ☺️. Pozdrawiam ☺️

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla wszystkich uczestniczek i szczęśliwej wyróżnionej, a przedewszystkim dla Ciebie Kasiu za cierpliwość w organizacji i publikowaniu kolejnych postów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, dziękuję za wizytę u mnie. To ja Ci bardzo dziękuję za zorganizowanie zabawy. Ja niestety nie mam adhd hafciarskiego i tak naprawdę dzięki Tobie i twojej zabawie coś udaje mi się dokończyć.
    Gratuluję wygranej Kress_Ka

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne gratulacje dla wszystkich dziewcząt:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. O jej :) Wygrałam :) Dobrze, że chociaż w zabawie blogowej mi się udało, bo początek roku jest paskudny :( Już piszę wiadomość :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka