Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1894. Monstera - finał

 W końcu udało mi się postawić ostatni krzyżyk w monsterze. Kolejny UFOK w kosmosie. 

Wyszywałam ją prawie rok, choć plan miałam ambitny skończyć w góra dwa miesiące... 

Teraz pora zamówić ramkę - musi być na wymiar, bo szkoda mi ścinać fragment obrazu. 

Tym jednak zajmę się po wakacjach, bo za chwilę kolonie a potem urlop.

Na razie dodałam jej wirtualną czarną ramkę, bo w takiej chcę ją oprawić.

Wzór z Igłą Malowane z 2021 roku. 

Wyszywany na kanwie 20 ct jedną nitką muliny DMC. 
Według licznika aplikacji spędziłam przy nim 65 dni, co przy wielkości 50449 krzyżykach dało średnio 776 krzyżyków dziennie, co oczywiście nie jest realnym wynikiem, bo był dzień, kiedy postawiłam ponad 2000 krzyżyków. 







9 komentarzy :

  1. Przepiękny haft! Czarna ramka będzie świetnie dopełniać dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna będzie. Gratuluję wysłania w kosmos kolejnego UFO-ka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny haft, mojemu mężowi bardzo się spodobał, bo uwielbia monstery, co skutkuje tym, że mamy w domu trzy sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatnie, pięknie! Świetny obraz. Gratuluję ukończenia ufoka i ślę pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna! I w czarnej ramce prezentuje się bardzo elegancko. Nawet jeśli to ramka wirtualna. Gratuluję wywalenia Ufoka w kosmos ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda nawet w wirtualnej ramce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka