Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1896. Róże i hortensje - 2

 Po skończeniu monstery kolejnym UFOK-em, za który się zabrałam są róże i hortensje - zestaw, który kilka lat temu dostałam w prezencie.
Swoje odleżał, bo odkąd wyszywam za pomocą aplikacji do każdego zestawu papierowego podchodzę jak pies do jeża.
Jednak w czerwcu zupełnym przypadkiem, w czasie szwędania się po stronach z wzorami wpadł w moje ręce w wersji xsd, czyli na aplikację.
Radość była wielka i po zakończeniu monstery mogę wysadzać kolejnego UFOK-a w kosmos.
Co prawda potrwa to trochę bo wzór całkiem spory, ale każdy kto z wzorów papierowych przeszedł na aplikację wie, ze robota sama ucieka...

W tej chwili prezentuje się tak



A tak ma wyglądać gotowy




3 komentarze :

  1. Oj ten haft będzie cudowny, będę podglądać.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna piękna praca przed Tobą ☺️

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, faktycznie kolos. Ale będzie piękny. Jak zawsze będę kibicować. A co do wzorów na apce to przyznaję ci zupełną rację - już też wolę je bardziej niż te papierowe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka