Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1904. Heroes and Heroines odsłona 11

 Nie wiem, jak to się dzieje, ale siadam do kolosa średnio co dwa miesiące... Jakaś porażka... 

Jednak teraz, kiedy wróciłam z kolonii i w końcu odpoczywam (może nie do końca, bo praca ciągle ściga) to postanowiłam posiedzieć przy kolosie. Efektem jest ponad 6 tysięcy w minionym tygodniu i koniec kolejnego fragmentu... 

Zaczynam wyszywanie sceny z mojej ukochanej "Ani z Zielonego Wzgórza".. 

W tej chwili mam niecałe 17 procent całości... Do upragnionych 20 procent mam jakieś 13 tysięcy krzyżyków... Może się uda, aczkolwiek wpadły mi prace na loterię fantową, co w tej chwili jest priorytetem... 

Zdjęcia beznadziejne, bo robiłam wieczorem... 



Dla przypomnienia - tak ma wyglądać gotowy obraz... Dużo pracy przede mną




3 komentarze :

  1. Tak to już jest z tymi kolosami. Piękne zielenie przed Tobą ☺️

    OdpowiedzUsuń
  2. Krásne dielo, držím palce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo pracy zostało, ale warto.. Będzie piękny obraz! Życzę masę wolnego czasu na xxx i ślę pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka