Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1916. Heroes and Heroines odsłona 13

Urlop zdecydowanie sprzyja mojemu hobby. 

Ponownie sięgnęłam po kolosa, czego efektem są kolejne krzyżyki i kolejny fragment. 

W sumie w sierpniu udało mi się zrobić w bohaterach już ponad 12 tysięcy krzyżyków. 

Na liczniku 19,7 procent całości. 

A to chyba jeszcze nie koniec w tym miesiącu, bo mamy jeszcze kilka dni i liczę, że mimo tego, że praca się o mnie upomniała (w końcu pierwszy września zbliża się wielkimi krokami) to do moich upragnionych 20 procent dojdę. 





A tak ma wyglądać gotowy 





2 komentarze :

  1. Super. Przy kolosach Tobie i Hani zazdroszczę tych kolorów. Ale cierpliwie czekam aż rozpocznę prezent od Ciebie. Niech no tylko się z Pierwszym rozprawię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne kolory! Na pewno nie nie ma monotonii przy haftowaniu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka