Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1905. UFOK-owy rok podsumowanie lipca

 Lipiec już przeszedł do historii. U mnie jak zwykle pracowity - najpierw półkolonie a potem kolonie w ukochanej Kotlinie Kłodzkiej. Zdawałam sobie sprawę, że hafciarsko będzie kiepsko, ale jak się okazało nie było tak źle. 

Pora podsumować walkę z UFOK-ami.


Udało mi się skończyć monsterę


Wróciłam do róż i hortensji - zestawu, który dostałam wieki temu a który leżał i leżał, bo odkąd wyszywam z aplikacją do wzorów papierowych podchodzę jak pies do jeża. Teraz jednak udało mi się zdobyć ten wzór na aplikację i myślę, że robota ruszy.


Ogólnie biorąc lipiec był dobry hafciarsko - zakończyłam go wynikiem 23 384 krzyżyki - mimo wyjazdu na kolonie nie było żadnego dnia bez krzyżyków. Czasami symbolicznie w czasie wieczornej nasiadówki z moją kadrą postawiłam kilkadziesiąt krzyżyków, ale najważniejsze, że się udało nie zostawić żadnego dnia bez krzyżyków. Końcówka miesiąca to już urlop, co zresztą widać po ilości krzyżyków. 


Ciekawe, jak poszło uczestniczkom zabawy. Linkujemy do 5 sierpnia do północy.


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

4 komentarze :

  1. Kasiu podziwiam Twoje tempo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super postępy. Dwa ostatnie dni miesiąca -wymiatasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, monstera prezentuje się godnie. Dobrze, że już skończona i może cieszyć oko.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się monstera. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka