Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

357. Haftowanie w ciemno odsłona 1

Na drugie imię powinnam mieć szalona. Nie dość, że ciągle nie wyszłam z zaległości to zapisałam się na kolejne sale. Jednym z nich jest Haftowanie w ciemno u raeszki. Wszystko dlatego, że chciałam i w tym roku wyhaftować coś bożonarodzeniowego. Główna zasada salu jest taka, że przy zapisie nikt poza organizatorką nie widział, co będziemy wyszywać. I po pierwszej części też niewiele wiadomo, aczkolwiek mnie zaczyna coś świtać w głowie. Ciekawe czy druga część potwierdzi moje przypuszczenia. 
Niestety zdjęcia przekłamane bo robione wieczorem. Próbowałam je podrasować, ale nadal nie jestem z nich zadowolona. 






19 komentarzy :

  1. Ciekawie się zapowiada ten tajemniczy hafcik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie wyszywanie w ciemno, a ten fajnie wyglada :) Ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
  3. No szalona, szalona:) Trzeba chyba zmienić nazwę bloga na Szaleństwa Katarzyny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Znam ten obrazek! Dobrze, że się nie zapisałam, bo nie lubię tej tematyki...

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja dalej nie mam pojęcia co to :) :) :) Dobrze, że już jutro 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też wyhaftowałam i również nadal nie mam bladego pojęcia co haftuję - ale ja bardzo lubię niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne takie wyszywanie w ciemno...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dziś zaczęłam. Zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  9. U Eluni widziałam jakąś dolną część i za Chiny nie wiem co to będzie. Fajny projekt :)
    Pozdrawiam, Dorota

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się ciekawie... czekam z niecierpliwością na ciąg dalszy odsłony... super zabawa... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe co to będzie....trochę śniegu już widzę

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo takie wyszywanie w ciemno to ciekawe :) też chętnie wezmę kiedyś udział w takim wyszywaniu, mnie ten hafcik pachnie świętami :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Wzorek jakby ciut znajomy:) Czekam na resztę i kibicuje Wam dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka