Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

364. Makowy dworek - odsłona 2

Pierwsze krzyżyki w Makowym dworku postawiłam w lipcu. Potem mi z nim jakoś nie było po drodze. Jednak ten weekend postanowiłam nad nim przysiąść i przybyło ponad 2000 krzyżyków. Muszę się streszczać, gdyż do końca salu zostało niewiele ponad 70 dni a gra jest warta świeczki, gdyż Coricamo - firma, z której pochodzi wzór - postanowiło wynagrodzić osoby, które ukończą w terminie upominkami. 



 

11 komentarzy :

  1. Piękne maki, trzymam kciuki za szybkie ukończenie obrazka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też macham makowy. Nic mnie już nie goni, więc mogę do niego przysiąść:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest o co walczyć, więc walcz :) Idzie Ci bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makowa łąka już jest - trzymam kciuki za terminowe ukończenie pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze ci idzie. Powodzenia, będę kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie, kolorowo i jak bardzo letnio :) idealnie na taka pogodę :) od razu robi mi się cieplej

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie :) Trzymam kciuki, żeby udało się wyrobić w terminie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maki prezentują się pięknie... czekam na ciąg dalszy i trzymam kciuki za termin :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam maki, będę śledzić postępy haftu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny będzie, a znając Twój zapał zapewne niedługo uraczysz nas ostateczną osłoną :)
    Powodzenia Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka